Voor het eerst vliegen!

Ik heb vorige week een leuk gesprek gehad met de receptioniste van de camping, waarin we met elkaar kennis hebben gemaakt. Ik ben weer enthousiast als ik de minidisco en miniclub voorbij hoor komen. Ik moet ook heel eerlijk toegeven dat ik niet kan wachten om de omgeving te verkennen!
Ik wil nog wel wat voorbereidingen treffen en wil mijn Frans opkrikken, maar ik heb nu gewoonweg geen tijd gehad door de huidige werkzaamheden op school/stage/werk. De laatste loodjes van het jaar; nog een pleidooi en een portfolio....!

De reis 
Vandaag heb ik de reis gepland. Ik ga met de trein vanaf Rotterdam naar Antwerpen, door naar Charleroi Sud. Dan de pendelbus naar het vliegveld en ja je raadt het 'niet'; vliegen naar Rodez. WAYOOOWW ik ga voor het eerst in mijn leven vliegen, zo spannend😮! 
Ik ben zo'n stresskip die vreest of de tickets wel werken en of ik het allemaal wel red qua tijd. Maar goed, heel veel controle heb ik er niet meer over; tickets zijn betaald en alles staat vast. Ervan uitgaande dat ik volgens de planning op tijd op het vliegveld aankom heb ik drie uur wachttijd, dus dat moet goedkomen. En zo niet, dan toch 💁!

Ik werk de laatste twee weken van de zomervakantie trouwens, in plaats van drie. Ook prima, kan ik zelf nog een tripje maken, misschien naar Duitsland, maar wie of wat is een ander verhaal😏.. Ik kom vrijdagmiddag aan en heb dan eerst lekker weekend. Maandag start ik pas. Dus, ik ga natuurlijk eerst de camping verkennen en collega's ontmoeten. Maar ook Aveyron ontdekken en genieten. Ik ga opzoek naar deze schoonheden:




Liefs 💜

Reacties

Populaire posts van deze blog

Werkvakantie les genets Aveyron; de reis en eerste dagen

Werkvakantie camping Les Genets Aveyron