Werkvakantie les genets Aveyron; de reis en eerste dagen

Let's go!
Dit was de leukste en meest relaxte reis ever! Allereerst pakte ik de tram naar Rotterdam Centraal om 6.00uur. Daar kocht ik koffie en pakte de trein naar Antwerpen. Ik hoefde niet te wisselen van perron en de trein naar Charleroi was er binnen een kwartier. Geen gezanik met zware tassen; ik heb dit keer echt alleen meegenomen wat ik nodig had. Op Charleroi kocht ik een busticket naar het vliegveld. Daar was het nog even zoeken omdat ze aan het verbouwen zijn, maar het ging allemaal erg soepel!

Bagage
Bij het vliegveld was ik wel wat nerveuzer; als ik maar door de douane heen kom en niet te veel bagage bij me heb, dacht ik. Maar alles was in orde, of nou ja, alles... Mijn zonnebrandcrème en douchegel mochten de prullenbak in, daar gaat weer 10€. Om vervolgens een ruimte door te lopen waar je alles opnieuw kunt kopen😅. Ik had wel gelezen dat er een maximum aan hoeveelheden vloeistof meegenomen mocht worden, maar ik wilde het tóch proberen. Afijn, ik heb nog een mini tuubetje en vandaag dan maar even langs de supermarché.

Fissa op het vliegveld!
Ik verkende het vliegveld en at mijn lunch ergens binnen waar ik mijn telefoon kon opladen. Ik keek mijn serie en nog geen uur later ben ik het dakterras opgegaan. Er stond een bar, een barbecue en er was harde muziek, letterlijk en figuurlijk. Ik ontmoette iemand waarmee ik een leuk gesprek voerde en een drankje deed. Zo gezellig dat hij zijn vlucht had gemist, daar moet ik stiekem wel een beetje om lachen... 🤫
Vliegen...
Inmiddels tijd voor mijn eerste vlucht ever. Ik vond het GE WEL DIG...!!!! Ik denk dat ik wel 50 foto's heb gemaakt tijdens de vlucht van anderhalf uur 
Eenmaal aangekomen werd ik opgehaald door de directrice van de camping. Het was een uur rijden naar de camping en eenmaal aangekomen leerde ik wat collega's kennen. Ik werd erg fijn ontvangen en ging tóch (anders dan gepland) later naar bed..
De volgende dag was ik nog vrij; ik ging met het animatieteam varen en jetskiën. We hebben geluncht en ik heb boodschappen gedaan met een collega. 
Het waren lange dagen, het voelt alsof ik hier al langer ben, in positieve zin. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de omgeving van mijn eerste werkvakantie mooier vond; meer rotsen en bergen. Afijn, ik ben er net.. Van de week plaats ik weer een blog, ik ben inmiddels gestart met werken en schrijf daar ook graag over. Maar ik heb het idee dat ik het zo druk heb dat ik geen tijd vind om te schrijven. But stay tuned, more is coming! 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Werkvakantie camping Les Genets Aveyron

Voor het eerst vliegen!