Werkvakantie camping Les Genets Aveyron


Het is inmiddels is het zaterdag en het voelt alsof ik 'geland' ben. De tijd vliegt, voor ik het weet zit ik in het vliegtuig naar huis.

Werken!
Mijn eerste werkweek zit er inmiddels op! Het is gezellig en met mijn Franse collega klikt het goed. Er zijn Franse én Nederlandse kinderen dus de taken zijn goed onderverdeelt. Knutselen, spelletjes spelen E.d., maar de minidisco blijft toch écht mijn favoriet...!

Het contact met gasten gaat weer lekker: ik ben uitgenodigd om te komen eten en 's Avonds tijdens de muziekavonden doen we samen vaak een drankje. Die avonden vind ik overigens ook erg leuk omdat er muziek gedraaid wordt. Oh, en er wordt gedanst, dat is leuk...! Misschien dat ik de volgende keer tijdens de karaoke een liedje zing 🎤

Misschien toch te 'oud'?
Dit werk is wel heel anders dan thuis; hier biedt je geen ondersteuning. Of nou ja, een beetje dan door de kinderen te plezieren. Het is leuk hoor, maar ik merk wel dat ik dit stadium toch wel een beetje gepasseerd ben. Ik haal zó veel voldoening uit het werken met gezinnen en ben dan ook toch blij dat ik ervoor heb gekozen om niet de hele zomer aan de slag te gaan. Bovendien is het einde van het seizoen aangebroken, wat maakt dat er minder werk is. Volgend jaar weer? Misschien... 

Vrije dag
Op mijn vrije zaterdag mocht ik een electrische fiets lenen van de campinggasten. De camping ligt best afgelegen dus ik was erg blij met dit aanbod. Ik fietste langs het water, door het dorp Salles-Curan omhoog naar de top waar ik genoot van het prachtige uitzicht. 's Avonds dook ik uiteraard het zwembad nog even in. 

Het weer
Het is koud! In de ochtend-en avonden. Ik heb veel regen en onweer gehad, dat vind ik wel jammer. Hopelijk wordt het komende week wat beter. Maaaar! Op mijn vrije dag was het in elk geval lekker ☀️. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Werkvakantie les genets Aveyron; de reis en eerste dagen

Voor het eerst vliegen!